22 august 2009

Langa mine...

Am revenit la blogul meu....cu noi versuri...melodia se numeste "Langa mine" si este cantata de Simona, Alin si Marco...


Chiar daca cerul va cadea intr-o zi
Tot langa mine stiu ca tu vei fii...
Numai tu poti descifra,
Harta spre inima mea

Ne leaga...doar 2 cuvinte
Te iubesc si nu te pot
Scoate din minte!
Esti cu mine...
Peste tot
Tu vei fii mereu singurul meu antidot
Cred ca nimeni si nimic
Nu ma va opri vreodata
Pas cu pas pasesc adanc,
Nu ma opresc niciodata
Pt tine stii ca eu as opri timpul in loc
Sa fim amandoi mereu
Gandurile, visele,...
Noptile, mesajele...
Se unesc intr-un strop de dragoste!
Daca-as da timpul inapoi
Tot la fel m-as comporta
Dar greselile facute
Nu le-as mai repeta.
Doua inimi,
Ce bat in acelasi timp
Doua suflete,
Legate in acelasi film!
Sunt plin de atatea vorbe
Ce lumea le spune,
Dar noua nu ne pasa
Fiindca ne iubim pe bune!

Chiar daca cerul va cadea intr-o zi
Tot langa mine stiu ca tu vei fii...
Numai tu poti descifra,
Harta spre inima mea

A-nceput cu o privire
Nimic mai mult
Apoi incet, incet
Am continuat cu un sarut
Am crezut ca e un joc
Si am inceput sa-l joc
Si acum realizez
Ca e primul joc in care am noroc
Nu-i genul meu,
Dar si tu te-ai plictisit
Sa vin la tine
In costum cu flori in fiecare zi
Am trecut prin clipe bune
Si clipe grele
Si uite ca-ai ajuns
Subiectul versurilor mele
Chiar daca multe nopti
In casa m-ai asteptat
Iar eu veneam dimineata:
"Papusa, iar m-am inbatata!"
Am trecut peste toate
Am ramas noi
Si stii ca te-am invatat
Ca in orice e mai usor in doi
Si atunci cand simti
Ca cerul cade peste tine
Nu-ti fie teama
Stii ca sunt langa tine
Si-odata cu timpul
Sper sa ramanem la fel
Si daca trecem prin noroi
Ne-oprim sa ne jucam ïn el.

Chiar daca cerul va cadea intr-o zi
Tot langa mine stiu ca tu vei fii...
Numai tu poti descifra,
Harta spre inima mea
Chiar daca cerul va cadea intr-o zi
Tot langa mine stiu ca tu vei fii...
Numai tu poti descifra,
Harta spre inima mea

Niciun comentariu: